STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

30 september 2013

JÄGERLUNCH

Jegerlunch betyr cowboymat,
og det var akkurat det jeg serverte
jegerne som bor og jakter på 
Bynsberg Herrgård til lunch i dag.
Pytt i Panna, stekt egg og röbeter,
det er noe for sultne jegere og hundefolk,
som har värt ute siden tidlig morgen.
Det er så hyggelig å jobbe i disse vakre omgivelser.
Når jeg kommer er jegerne allerede ute,
og jeg kan starte opp i fred og ro å lage mat,
pusle rundt, höre på musikk, fyre i peisen,
tenne lys og gjöre det hyggelig i det vakre huset.
Når jegerne endelig dukker opp (de er alltid forsinket)
stormer de kjökkenet, kaster seg over gryter.
Og jeg får hvert år de samme fineste koblemanger.
Jeg blir bare vakrere og vakrere skal dere vite :) 
Same procedure as last year ? 
Same procedure as every year ...... 
Ikke rart at jeg tar på meg denne jobben selv.
Om det er på grunn av jobben eller koblemangen,
det skal ikke her kommenteres ..........
Grevinnen










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar