STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

3 september 2013

INSPIRASJONSTUR







På fredag var jeg på en liten Norgesturne. 
Besökte flere spennende potensielle kunder. 
På veien tok jeg meg også tid til å besöke flere interiörbutikker. 
Ja, for å hente inpirasjon. 
Mange, mange dyktige entrepenörern i interiörbransjen kan man konstantere.
Ser med en gang at jeg kan konkurere MEGET BRA på pris. 
Det er helt utrolig hvor dyre ting kan bli ved at flere mellomledd skal tjene penger. 
Og det er jo gunstig for meg med hensyn til en eventuell etablering i Norge. 
Nå gjöres alt av visninger og bestillinger fra vårt kontor og lager i Sverige. 
Her tilbyr vi frakt av möbler over grensen til MEGET gunstige priser. 
Det er bare å ta kontakt !
Tel 0046 705981033
Välkomna !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar