STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

2 september 2013

GOD MORGEN MANDAG





Deilig å våkne opp til fortsatt litt sommervarme. 
Tenk at vi fortsatt kan slå opp verandadören på morningen,
lå den stå oppe hele dagen og nyte utsikten og fargene i hagen. 
Jeg nekter denne gang å gi slipp på sommerfölelsen.  
1. september bruker å väre deadline for å pakke bort sommersko, 
og tiden for å ta på strömper igjen.   
Vi, en venninne av meg og jeg har nemlig bedt inn til verdens party på lördag. 
Vi blir riktig riktig mange, og da hadde det värt så bra med litt fint vär. 
Jeg håper dessuten at det skal funke å ha på seg sommerkjole.
Vi kommer til å fölge med på yr.no med lys og lykte i dagene fremover. 
Kryss fingrene for oss. 
Vi gleder oss til å sette i gang med forberedelsene for fullt nå. 
Det skal blir så göy. 
Om dere fölger med her skal jeg love å legge ut  invitasjonen vi lagde i form av en video. 

Ha en fin uke !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar