STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

19 september 2014

FÖR BILDER FRA HAMMAR HERRGÅRD


Her kommer noen före bilder för renoveringen
på Hammar Herrgård starter

Ja, her er det bare å brette opp armene.
Arbeidslyst kom til meg .............
Og heldigvis har jeg en del av det.
Jo mere jeg har å gjöre jo mer arbeidslyst får jeg.

Nå er  jeg i gang med treningen også,
det merkes også på energien.

Arbeidet med renovering har vist startet,
dvs vi har begynt å rive ned
for se hvor store vann og settningskader det er.
Her finnes mye å ta tak i.
Men utgangspunktet er jo så spennende.
Synes denne lille slottsbygning er så vakkert.
Det skal nok bli bra til slutt.

Helgen skal tilbringes på tenniscup med minstemann i Karlstad.
Da skal jeg forsöke å besöke noen kjökkenbutikker
for å hente litt inspirasjon.
Kvänum står överst på önskelisten.
Men er jo så dyrt.

Trivlig helg !




 En av flere vannskader

 Fra en stor stue i 2 etg.

 Badet

 Kjökken

 Spisestue


Flere stede finns sprekker i veggene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar