STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

30 september 2014

KAFFEKOPPEN

Jeg klarer ikke å slippe tankene fra den vakre kaffekoppen
jeg så i interiörbutikken i Frillesås.

Damen bak koppen og mye annet fargerikt og ikke minst MORSOM keramikk
heter MARY ROSE. Hjemmsiden hennes finner dere HER.

Hun har verksted og butikk i Lydney Gloucestershire i England,
for den som har veien forbi der.
Selger tydligvis også i noen interiörbutikker her i Sverige også.

På Formex i Stockholm for noen år siden husker jeg spesielt godt en stor takkrone,
som var satt sammen av mange fargerike keramakkuler, vaser, tekanner og jeg vet ikke hva.

Skal innrömme, jeg sliter litt med å 
finne det rette interiöret hos meg for en slik lampe.
Men en eller annen gang i et eller annet prosjekt SKAL jeg ha en slik takkrone.

Men en kaffekopp kunne jeg faktisk fått til å passe allerede nå.
I den fargelöse tiden vi snart går inn i tror jeg faktisk jeg MÅ ha en slik fargeklatt.
Jeg må rett og slett reise dit i morgen å kjöpe meg en förjulspresent.
Sånn er det med den saken !








Takkrone



Eggeglass

Takkrone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar