STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

25 september 2014

TILBAKE PÅ VÄSTKUSTEN

Jeg pendler mellom Kungsbacka og Värmland for tiden. 
Med datter på skole i Kungsbacka 
og et fantastisk deilig hus på Gottskär 
er jeg ikke sen om å pakke sakene mine og reise mot västkysten,
så snart anledningen byr seg.  

Og med meg har jeg alltid mitt mobile kontor, 
som er plassert i en stor plastkasse.
Når Vänern Lake Resort for sessongen 
ikke lenger er avhengig av at jeg er tilstede,
kan jeg jo sitte hvor som helst å jobbe. 
Telefonen har jeg alltid koblet med meg 
og i den svarer jeg sent og tidlig 
uansett hvor jeg er. 

Når jeg reiser hit tenker jeg å få arbeidsro 
til å jobbe med STYLE FOR LIFE.

Så det blir jobbing på meg i helgen.
Lördag skal jeg brukes til å få installert og bli kjent med nye pc. 

Også er det en annen ny ting jeg tenkte å pröve,
I morgen tidlig har jeg ambisjoner 
om å starte dagen og mitt nye liv med YOGA.
Om det blir för eller etter löpeturen skal ikke väre sagt.  
Jeg har jo fortsatt ikke mött den nye kjekke kjente grannen :)

Trivlig helg !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar