STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

28 september 2014

DYRESTE KAFFEKOPPEN

I går dro Anna og jeg på en liten oppdagelesesferd
for å se oss rundt i Kunsgsbacka kommun,
i håp om å finne noen hyggelige interiörbutikker
å hente litt inspirasjon fra.

I Frillesås fant vi HAV & SAND, en liten og hyggelig interiörbutikk.
Av alle ting falt jeg pladask for en kaffekopp, som jeg nesten holdt på å kjöpe.
Men for den hele sum av kr 1295 klarte jeg å styre min begeistring.

Koppen er laget av en dame som jeg mener kommer fra England,
som lager de vakreste håndgjorte keramikprodukter du kan tenke deg.
Jeg har sett hennes produkter på Formexmässan tidligere,
og husker jeg la merke til de da også.
Jeg skal lete opp hennes hjemmside og vise dere senere.

Videre gikk ferden for söke opp en hyggelig cafe.
Det viste seg å ikke väre så enkelt.
Er ikke det typisk at når man virkelig ser etter noe spesielt,
og skal unne seg noe godt, finner man bare sterile og kjedelige bakerier.
Ellers synes jeg det vrimler av hyggelige bakerier,
som skriker etter meg overalt når jeg IKKE skal ha det.

Men etter å ha spurt oss fram og kjört noen mil fant vi SKÅRS GÅRD,
en veldig hyggelig plass langt ut i ingenmansland.
Her langt ute på landet serverte de den deiligste lunch
og de mest spennende kaker.







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar