STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

1 oktober 2013

3 KÖK SERVERER MIDDAG







Nok en lunch til jegere og hundefolk 
på Bynsberg Herregård er laget og servert.
Komplemanger ble det på meg i dag også. 
Dagen er reddet !! :) 
Huset er nå städet og klart til at ny kokk kommer inn 
for å servere 5 retters middag senere i kveld.
I kveld er det Mathias på 3 Kök som er kjökkensjef. 
Du hva jeg savner han fra tiden på Krokstad Herrgård,
da jeg var så heldig å ha han ansatt hos meg. 
Mathias er helt fanstastisk til å lage mat. 
Han driver nå restaurangen 3KÖK i Karlstad
samt restaurangen på Hammarö Golfklubb.
Er du i Karlstad noen gang kan jeg varmt 
anbefale et kulinarisk besök HER.  
Nå forlater jeg huset på Bynsberg, 
kjökkenet er klappet og klart til at 
neste skift tar over. 
Mathias, kanskje jeg kommer bortom 
en sving i kveld på prövesmaking :) 

Ragnhild 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar