STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

15 oktober 2013

ÅRETS FÖRSTE JULEUTSTILLING

Ja da, nå er det visst snart jul.
Da jeg var innom interiöravdelingen på Åhlens i Karlstad i går
hadde de fullt opp
med å ta fram julesaker og julepynte.
Jeg noterer 14. oktober.
Litt i tidligste laget for min del.
Men, selvfölgelig ser jeg hvordan butikkene tenker.
Nå er det jo blitt slik at de fleste av oss (meg selv inludert)
begynner å pynte til 1. söndag i advent.
Og da gjör kanskje mange av oss innkjöp 
av nye greier allerede nå?
Personlig er jeg veldig treg på å fornye til jul.
Det blir gjerne den samme julepynten, 
med tillegg av friske juleblomster
Jeg burde skjerpe meg litt 
å kjöpe inn litt nytt i år. 
Jeg som får hele familen på besök og all ting. 
Men, ikke allerede nå da .......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar