STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

2 november 2013

RICHMOND HILLL COURT

I London besökte vi Sweedish School, 
som ligger höyt oppe på Richmund Hill, 
med fantastisk utsikt over det vakreste,
grönneste engelske naturlandskap man kan tenke seg,
og med The River Thames snikende rundt.
Tenk å bare väre 15 år og kanskje kunne tenkte seg 
å ville starte förste år på gymnasiet her neste år.
Selv om jeg synes det er i tidligste laget 
velger jeg å stötte jeg henne alt jeg kan.
Er stolt er stolt av hennes vilje og hennes mot. 
Så få vi jo se hva hun velger til slutt. 
Og som dere ser på de bildene under, 
er det ikke meg i mot å komme ofte på besök hit. 
Jeg elsker dette engelske landskap, 
de vakre hus og det skjönne interiör. 
Det er her jeg henter inpirasjon til 
möbler og interiör.  











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar