STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

27 november 2013

M A L A G A !

Ja, da er jeg på vei til Malaga. 
Med datter som skal besöke 
den svenske gymnasierskolan i Malaga.
Ikke lenge siden vi var på tilsvarende tur til London.
Nå sitter vi på flyplassen gjen og venter på forsinket fly til Malaga.
5 dager skal nytes med forhåpentligvis litt mer varme og sol, 
enn det jeg kan få her hjemme akkurat nå.  
Har leid bli og har tenkt til å kjöre langs kysten
å oppsöke de vakreste små byer med de hyggeligste små hoteller og restauranger. 
Sist vi har her for noen år siden besökte vi vakre Nerja,
et fantastisk by på kystens i Andalucia.
Bildene og tankene mine akkurat nå er derfra. 
Optemist som jeg er, bikinin ligger i bagasjen. 
Og jeg drömmer her jeg sitter, 
om å få bittelitte sol på kroppen. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar