STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

21 augusti 2013

COLORS MAKE ME HAPPY

De fleste möbler og interiör jeg kjöper inn til Style for Life er det jeg kaller tidlöse og klassiske.
Og passer derfor i de fleste miljöer.
Ganske så fargelöse kan nok noen mene.
Men det betyr ikke at jeg ikke liker farger.
Sammen med disse klassiske möbler er det så mye som passer til.
Om man varierer tilbehöret forvandles inntrykket og stilen til det man önsker.
I spisestuen har jeg hengt opp fargerik kunst på veggene.
Disse tavlene er malt av en dansk kunstner som heter Svend Gram.
Ropt inn på netauksjon her hos Lauritz.com
Jeg elsker hans knalle farger og enkle motiv.
Jeg önsket meg 3 stykker.
De to förste ble ropt inn ganske enkelt.
Men den tredje ville tydelivis mange ha og jeg måtte jobbe litt mer for.
Men jeg har ikke angret.
Blir glad hver gang jeg kommer in i stuen og möter disse glade fugler.
Og i dag har jeg hjemmekontor akkurat her i spisestuen.
I kveld skal jeg på tjeitreff med de godeste tjeiene her i staden.
Blir det siste dag med sommerklänning tro ?
Gleder meg.

Ha en fin onsdag !















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar