STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

3 augusti 2013

CHEF DE LA CAMP








En sommer er snart over.
Alltid litt vemodig.
Spesiellt når jeg ikke har rukket å nyte så mye av den. 
Her har det värt jobbing dögnet runt i hele juli. 
Med strålende sol og fint vär har Chef de la Camp hatt nok å tenke på og gjöre. 
Med med slik vakker arbeidsplass, hyggelige kolegaer og gäster har jeg ingen ting å klage på. 
Dessuten gjör jeg dette helt frivillig.
Innimellom har jeg derimot registrert alle 
som har skrevet om lange sommerrnetter, late dager 
og lyse sene kvelder. 
Men nå er det snart min tur å nyte, 
noen dager i alle fall. 
Når sommersessongen her på VÄNER LAKE RESORT er på hell
tar jeg friheten å römmer til Västkusten noen dager.  
Når skal jeg også få nyte varme svaberg, salte bad, båtturer, 
sykkelturer og saltkråkanstemning på fantastiske GOTTSKÄR. 
Har du noen hyggelige sensommerplaner?

Forsatt trivlig sommer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar