STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

1 december 2013

Tuvo tan buena Malaga

Nå er snart vår lille minisemester slut,
og vi skal aldeles snart komme oss i vei til flyplassen
for å komme oss hjemover i en fart.
Hjemme venter jobb og juleforberedelser.
Nå begynner jeg å lengte veldig etter å starte julepyntingen.
Vanligvis bruker jeg å väre ganske klar til 1. söndag i advent,
men ikke denne gangen.
Vi skal feire jul på Bynsberg Herregård i år.
Hele familien min kommer pluss
samt et veldig hyggelig spansk innslag.
Alfreds spanske tennistrener Fabian kommer
 med kone Victoria og 3 barn,
og skal feire julen med oss.
Kanskje kommer det også en vennine av meg fra Norge.
Det skal blir så hyggelig å samle alle disse mennesker.
Og morsomt at ikke alle juler er like.
Og så skal et nytt hus pyntes til jul, som ikke har värt pyntet för.
Og da krever det litt mere planlegging og tid.
Også her i Malaga er gatene julepyntet.
Ikke så mye rödt kanskje,
men men veldig glitrende og flott.
Sjekk bare disse "lysekronene! som det henger MANGE av i gatene !
Med klarblå himmel bak,
er det lite som minner om julen i Norden.
Tuvo tan buena Malaga !
Feliz Navidad.
Sier jeg som ikke kan et kvidder spank. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar