STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

2 februari 2015

MIN JANUAR

Jeg er virkelig lei meg for at jeg ikke har fått oppdatert bloggen på lenge. Har hatt store problemer med min dropbox, hvor jeg har lagret alle mine bilder. Vet ikke hvor mange hundre timer jeg har lagt ned med å legge bilder i ulike grupper. Vips var ikke alle bildene i gruppene lenger og 21.000 bilder ligger nå hulter til bulter. Og da er det ikke lett å finne bilder man leter etter. Nå vet jeg ikke om jeg vil bruke nye hundrevis av timer på å gjöre denne jobben på nytt. Ikke för jeg med sikkerhet vet at det blir rett i allefall. Så inntil videre får jeg leve og jobbe i mitt bildekaos.

Januar bilder derimot har jeg oversikt over, og her har jeg laget noen enkle collager over hvordan januar måned har sett ut for meg.

Januarmåned gikk veldig fort. Januar og februar er messetid og jeg farter litt rundt og henter inspirasjon og kjöper inn til STYLE FOR LIFE. 

Mye tid er brukt på möter i Norge denne måneden. Spennende ting å gang. Mer kan jeg ikke si just nu. Men lover dere mer info ganske så snart. 

Januar er messemånedog jeg värt litt rundt og besökt ulike messer. Disse inspirasjonsbilder er tatt på Gave & Interiörmessen på Lilleström. Blått vil også denne sommeren väre en favoritt innslagsfarge på interiör. 


Hatter er veldig moderne, og hvorfor ikke henge de på veggen som dette ? 



Denne type lyslykter blir mye å se i interiörbutikkene fremover, og helt klart en av mine favoritter fra messen.
Kost meg på cafe med Anna har jeg også tatt meg tid til. Her på en hyggelig og veldig populär cafe i Göteborg jeg ikke huser navnet på. Legg merke til de gamle sofaer som er  trukket i moderne stoffer og farger. Er det ikke lekkert? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar