STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

6 februari 2015

KONTORET PÅ VÄSTKUSTEN

Klager ikke på utsikten fra arbeidsplassen min på Gottskär. Ikke så rart jeg trives med å sitte her å jobbe, eller hur ? 

På denne tiden av året jobber jeg mye fra hjemmekontor (er), Gottskär eller Säffle. Hvilket spiller ingen rolle bare jeg trives med omgivelsene. Trives jeg ikke gjör jeg ingen bra jobb, sånn er det bare med meg. Og med de nyinnkjöpte t-koppene fra Indiska koser jeg meg enda mer på kontorplassen og  arbeidsdagen går som en röyk. 

Nå har vinteren kommet hit til västkysten også. Det er blitt hvitt på bakken, hvilket gjör det så lyst og vakkert. 

Det blir en stund til neste gang jeg kommer ned hit igjen. I morgen reiser jeg til Herjedalen for å gjöre klart restauranten i Mesllingen Fjällby. Neste uke drar jeg til utlandet igjen, på messe. 

Fölg med om du vil så skal jeg legge ut bilder underveis. 

TRIVLIG HELG !  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar