STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

12 februari 2015

KJÖRE, KJÖRE, KJÖRE .......


Nå burde jeg lagt meg for lenge siden. For i morgen må jeg tidlig opp. De to neste dagene blir det mye kjöring. I morgen setter jeg meg i bilen for å kjöre 7 1/2 time fra Härjedalen til Säffle, for så å ta en rask dursj og reise ytterligere en time for å få med meg tjejmiddag med de beste jentene i Karlstad. Og om ikke det var nok så må jeg frem og tilbake til Norge på fredag for deretter å reise rett til Göteborg på fredag kveld for så å stå grytidlig opp på lördag for å rekke fly til Frankfurt. Å gå på messe der i to dager blir jo reine avslappningen :). Pust inn gjennom nesen og ut gjennom munnen. Dette går nok bra. Og helt frivillig som alt annet. Da kjennes det godt åtamed seg minnene fra den  fine fjellturen som vi fikk klemt inn i dag, en herlig skutertur med med de to eldste barna. Å samle hele familien er for oss så og si umulig, så derfor kommer jeg til å leve lenge på skuterturen jeg fikk med Anders og Anna i dag. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar