STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

31 december 2014

HAPPY NEW YEAR

Nyttårsaften feires i år i veldig rolige (svensker les ljungne) omgivelser.
Mens mannen og gutta er på fjellet,
tilbringer jeg nyttarsaften på Västkusten
i nårheten av dattern vår, 
som selvfölgelig vil feire nyttår med sine skolevenninner her.
Det blir nok ikke bare venninner er jeg redd. 
Husker godt jeg var 16 år jeg også. 
Og nettopp av den grunn kjennes det bra å väre her. 

Så for förste gang i mitt liv er jeg altså alene på nyttårsaften. 
Litt tjipt !
Men også veldig godt å myse i soffan.
Det mangler ikke på bra nyttårsmeny heller.  
Hummer og kamskjell. NAMM  
Og snart konsert med Peter Jöback på tv.

Og kanskje blir det tid for en oppsummering av året som har gått også. 
Nyttårsforsetter, nei det har jeg endelig sluttet med. 

Med disse mobilbilder fra denne siste dag i 2014 

ÖNSKER DERE ALLE SAMMEN 
ET RIKTIG GODT NYTT ÅR !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar