STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

25 november 2014

NYHETER FRA INDISKA

Jeg befinner meg på Västkusten hvor jeg koser og adventmyser med datteren min, som går på skole her. Med meg har jeg alltid mitt mobile kontor, så det det ingen fare for at jeg blir arbeidsledig og kjeder meg. Men allikvel forsöker jeg å roe ned tempoet litt og pröver å nyte hverdagen litt mer enn jeg gjör ellers, nyter de deilige omgivelsene her nede, går turer, trener og leser. 

En annen ting jeg har på programmet her er å besöke kjökken & badebutikker for å finne ideer til kjökken og bad på herregården på Hammar som vi holder på å pusse opp. Drömmen er et Kvänumkjökken. Men tror ikke det blir det denne gangen heller. Sliter meg å finne bra argumenter for at det er en bra investering på akkurat denne plassen. 

I går var jeg innom Indiska på Kungsmässan. Her fant jeg de lekreste t-kopper. Selvfölgelig får man lyst til å handle alt med julemotiv i julefarger i disse dager, men jeg forsöker å styre unna. Ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi jeg forsöker å overbevise meg selv om at jeg ikke får brukt det mer enn 1-2 uker hvert år. 

Så dersom jeg får overbevist meg selv om at jeg trenger noen nye t-kopper i det hele tatt, tror jeg at jeg går for det grå varianten. Fantastisk fine, og som kan brukes hele året. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar