STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

2 november 2014

FORTSATT HÖST PÅ NOREFJELL

Da vi jobbet på det meste i sommer drömte jeg om ferie, ikke om varme sandstrender og blått hav, men om det norske fjellet. Jeg drömte om et vakkert höstslandskap hvor jeg bare kunne gå og gå i fjellet mutters alene. Nå er jeg her, og det i siste liten for vinteren er rett rundt hjörnet. Jeg er her for riktignok for å gjöre en interiörjobb. Skal planlegge styling av leiligheten. Men i dag tok jeg meg også tid til den etterlengtede turen i fjellet. Så deilig. Vinteren har altså ikke kommet til Norefjell ennå. Er du rask rekker du en hösttur til för vinteren setter inn for fullt. Men da må du väre rask. Verdt det spör du meg. Det kan bli lenge til neste gang. 

Senere i dag skal jeg ta flere bilder, som jeg skal vise dere om dere vil titte inn å se. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar