STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

11 oktober 2014

KENSINGTON BACK IN STOCK

Nå har vi fått inn et nytt parti med KENSINGTON sofa, 
vår klassiske og tidlöse gjenganger som aldri går av moten. 
Og som passer i så mange ulike miljöer. 

I vårt showrom på Bynsberg Herrgård er den plassert 
i et klasssk "engelsk chesterfieldmiljö". 
I showrommet i Kungsbacka har vi den i moderne lokaler
med hvite vegger og store vindusflater
Den klär seg i begge miljöer. 
Den kler også veldig godt å kombineres med moderne möbler. 

Materiealet er et kvalitetsskinn i anilinlär 
i en lekker vintage finnish. 
Leveres i fargen Vintage cigar brun.

Mål: 
3 seter: Bredde 220, Dybde 94 og Höyde 77. Pris NÅ kr 19.000
1 seter: Bredde 94, Dybde 94 og Höyde 77. Pris NÅ kr 9.900

Selv har jeg den hjemme i tv stua der den fungerer supert.
 Etter 11 år med små barn hunder og jeg vet ikke hva
blir denbare finere og finere.

Fin lördag alle sammen. Jeg sitter i min soffa og jobber just nu.
Med laptop på fanget og et hav av permer og papirer rundt meg,
försöker jeg til tross for jobb å kjenne litt på lördagsfölelsen.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar