STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

26 april 2014

PÅ VEI HJEM


På vei tilbake fra Leela gjorde vi en mellomlanding i Delhi igjen, 
hvor jeg fikk lagt inn et möte til med en leverandör.
Har sett så mye spennende interiör,
som nå ligger i pipeline for å shippes til Scandinavia,

Men nå skal det bli godt å komme hjem.
Ser fram til å sove i sengen min igjen, 
og til å spise Scandinavisk mat. 
Etter å ha tilbrakt siste uke på en privat resort med all inklusive,
ser jeg fram til å komme litt mer normalt inn i jeansen igjen. 
Det var ikke behagelig å ta på seg jeansen når vi skull kle på oss 
for å reise hjem i dag.

Nå er det slutt på all kos for en LANG stund. 
I morgen er det andre boller som gjelder 
og jeg lovet meg selv,og nå også dere 
å ta på jobbesko å komme meg ut i skogen.
Vi snakkes mer om det i morgen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar