STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

17 april 2014

AND THIS WEEK DELHI

Ja da, her går det unna. 
Jeg rakk så vidt hjemmom for å pakke om kofferten for neste tur. 
Og jeg befinner jeg meg nå i New Delhi allerede, på innkjöpsreise. 
Må tenke fremover og passe på at lageret til Style for Life 
alltid holder seg passe fullt.
Og at dere mine kjäre kunder finner masse spennende å handle.
For spennende saker, det skal det bli. 
Men det er litt av en jobbe skal jeg si dere å finne fram her borte. 
Folk, biler, sykler og kuer over alt.
Vanligvis reiser jeg alene på slike turer. 
Men denne gangen har jeg reisefölge og det er så hyggelig. 
Min datter Anna har påskefri og har blitt med. 
Tolmodig fölger hun med på de rareste steder. 
Etter at vi er klare med messe og innkjöp,
reiser vi til Goa i 5 dager.
Der har vi booket oss inn på et lekkert hotell
hvor vi bare skal nyte resten av ferien,
med sol & bad og forhåpentligvis brune kropper. 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar