STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

24 februari 2014

KOMBINERE GAMMELT & NYTT



Vakre gamle, slitte og tydlige brukte interiörgjenstander med historie og sjarm er i vinden som aldri för. De kombineres og brukes i de fleste interiörer. Så mange eksempler på det på messen i Paris, og da spesielt asiatiske gjenstander. Selv har har brukt gamle asiatiske interiördetaljer lenge i vårt eget interiör. Fra turene  til Östen har jeg hentet, slitt og bärt med meg og betalt overvekt for de rareste gjenstander, gjenstander som jeg i utgangspuntket hadde tenkt å selge når jeg kom hjem, men som jeg ikke har klart å kvitte meg med. Det er dörer, trau, fat, tunge hester i kobber, brudekroner, gamle smykker og store hoder i tre mm. Som dere ser på collagen under selges det nå asiatiske gamle gjenstander som aldri för. Mange interiörbutikker kombiner nå gammelt og nytt.  Om alt er gammelt kan man nok fundere på. Så pass på å ikke betale mere enn du synes det er verdt for deg.  I neste blogginnlegg skal jeg ta noen bilder av de gjenstander jeg har hjemme. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar