STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

17 januari 2014

TRIVLIG HELG

Hei og trivlig helg allihoppa. 
Legger inn noen collager jeg har laget 
av bilder jeg tok på Formexmässan i Stockholm
tidligere i uken. 
Gud hva man lenger til vår når man ser disse bilder. 
Men nå har jo snöen kommet til Vänern også, 
og skisporene er kjört opp har jeg hört. 
Så da burde jeg jo heller glede meg over vinter og skiföre 
Eller hur ? 
I steden tar jeg med meg de to minte barna 
på mystur til Västkusten i helgen. 
Jeg lenger så til huset i Gottskär,
altfor lenge siden jeg har värt der. 
Skal i löpet av vären gjöre hele huset til 
et eneste stort showrom med möbler og interiör 
I helgen ser jeg fram til deilige promenader langs kysten, 
og masse innekos ved peisen med barna. 



BLUE INSPIRATION

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar