STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

3 januari 2014

SISTE DAG PÅ FJELLET



I dag er det siste dag på fjellet for denne gang. 
Det har värt totalt avkobling med mye frisk luft,  skigåing 
og hyggelig innekos med matlaging, baking og mye avslappning i sofan. 
Vet ikke når jeg sist har sett så mange filmer. 
Rakk en fin skitur i dag også för jeg nå snart setter meg i bilen med barna 
for å legge ut på den 7 timer lang kjöretur hjem.
Ja, det er FRYKTELIG langt. 
Hadde det ikke värt for denne avstanden kunne jeg gjerne reist hit oftere. 
Nå gleder jeg meg veldig til å komme hjem for  å starte opp å jobbe igjen. 
Jeg rett og slett verker etter å få rydde plass for alle planene 
jeg har tenkt til å sette i gang med i 2014. 
Överst på önskelisten for nyttårsforsettene er å få en hel uke alene,
som jeg uforstyrret kan starte opp å ta tak i alt dette. 
Jeg virkelig bobler over a energi. 







Min trofaste turkompis, som aldri svikter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar