STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

27 januari 2014

IN PARIS

I Paris på interiörmesse.
Mye inspirasjon å hente. 
Blir så glad når jeg ser at den brune klassiske 
CHESTERFIELD skinnsofa
er "i vinden" som aldri för. 
Den går igjen hos mange leverandörer her nede.
Og er så klassisk og lett å innrede med. 
Så lekker! 
Også får jeg inn en hel gjeng av de i löpet av mars. 
Har funnet ut at 
prisene jeg kjöper inn for hos mine levrandörer er lavere  
enn det det jeg forelöpig har sett her på messen.
Så det sier jo litt om hvor gunstige kontakter jeg allerede har.
Og at jeg derfor kan selge produktene
hos STYLE FOR LIFE til dere
til samme nesten samme priser som innkjöpspriser her. 
Og det er jo verdt turen bare å finne ut det. 
Det inspirer meg til å gjöre ende mer ut av det 
utgangspunktet jeg allerede har. 

Etter en lang dag på messe, 
ble jeg skrubbsulten og styrtet inn på förste taverna, alene. 
Litt kjedelig å spise middag alene i Paris. 
Men desto deiligere nå. 
Nå ligger jeg allerede i sengen (les klokken er bare 21)
og jeg nyter stillheten.
Lader opp til imorgen. 
Da er det nye messedag. 





  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar