STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

1 juli 2013

SLOTTSCAFE´N



Nevnte i går at vi hadde besökt vakre Tjolöholms slott. 
Flere har spurt etter adressen. 
Her kommer linken til Tjolöholms slott .
Selve slottet ligger vakkert til med utsikt til vannet. 
Vi kom båtveien og la til på en brygge på baksiden. 
Så fulgte vi en promenadstig og kom strandveien opp til slottet. 
Veldig vakkert å komme inn denne veien. 
Som jeg nevnte så kan man komme inn på slottet ved å fölge med på en oppsatt visning. 
Det kostet kr 100.
Jeg synes det så spennde ut og vil gjöre det neste gang. 
Vi vandret rundt omkring på området i steden. 
Her fantes ulike butikker og utstillinger. 
Nå var det perlargoniens dag og området flödet av vakre pelargonier i ulike farger.  
På området fantes også en veldig hyggelig café, Slottscafe´n. 
Her spiste jeg det störste kakestykke jeg noen sinne har smakt. 
lurer fortsatt på hva slags kake det var. 
Skulle selvfölgelig tatt bilde av det. 
Men jeg kommer helt sikkert tilbake. 
Et veldig hyggelig utfluktsmål helt enkelt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar