STYLE FOR LIFE WEBSHOP & HEMSIDE

19 januari 2013

LIVING ON A MANOR

Jeg skrev i gårsdagens blogginnlegg om gleden ved å ha eie, 
drive og innrede en herregård.
Det jeg glemte nevne er at vi også bodde der, i hele 9 år. 
Barna vokste opp der. 
Det var som å bo i et eget lite paradis. 
Jeg jobbet og levte i min egen lille boble i dette pardiset 
Med barna og gjestene rundt meg. 
Hadde ingen fölelse av å tilhöre noe land eller by. 
Venner spurte meg hvordan jeg trivdes i Sverige og Säffle. 
Jeg svarte.
Jeg stortrives på Krokstad, det var det som var Sverige og Säffle for meg. 
Jobbet sent og tidlig. 
Til tider litt for mye, synes nok barna. 
Derimot fikk de ta del i alt jeg gjorde. 
Og fikk muligheten til å väre med og läre seg så mye.
Som andre barn ikke har hatt mulighet til. 
Hva som skal til for å drive eget. 
Omgås med mennesker.
Om arbeidsglede, mye arbeidsglede. 
Bladet MAMMA kom og gjorde en repotasje om nettopp dette. 
Hvordan kan en mamma som egen näringsdrivende strekke til overfor barna.
Her kommer noen bilder fra reportasjen.

Trivlig helg !
Ragnhild










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar